reklama

otvorený list fajčiarovi

Milí fajčiari Po prečítaní článku o obmedzení fajčiarov z druhej strany mi nedalo sa k tomu trošku vyjadriť. Súhlasím s tézami že štát je dílerom "ľahkej"

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Milí fajčiari

Po prečítaní článku o obmedzení fajčiarov z druhej strany mi nedalo sa k tomu trošku vyjadriť. Súhlasím s tézami že štát je dílerom "ľahkej" -podľa mňa vysokonávykovej látky zvanej nikotín, aj s tým že vlastne díluje predáva má z toho zisky a ešte aj chudákov fajčiarov obmedzuje.S čím už ale nesúhlasím je dilema že by mal štát platiť liečenie týchto ľudí a úvahy s tým spojené. A ČO NEFAJČIARI ktorí nie svojou vinou prídu k rakovine pľúc vďaka ohľaduplnému davu fajčiarov ktorí ho nútil dýchať decht na každom mieste kam sa pohol byty, ulice, zastávky, pracoviská, bary, reštaurácie, kultú-spoločenské akcie, športové akcie a nie v poslednej rade školy a úrady.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mám veľa známych fajčiarov, chodím aj do fajčiarskych podnikov s vedomím že si ubližujem a potom keď prídem domov hnusne smrdí nielen moje oblečeníie ale aj pokožka, FUJ akoby som pričuchol k popolníku. Podľa mňa podstata problému fajčiarov a veľakrát som sa o tom hádal napr. s mojími rodičmi-celoživotnými fajčiarmi je že: my-nefajčiari Vám fajčiarom svojou prítomnosťou neubližujeme ani vás nijako neobmedzujeme, nekašleme vaším smerom, negrgáme na vás , nevyzúvame si spotené nohy a topanky s príjemnou arómou nekopneme vám pod nos. Tak prečo Vy milí fajčiari nás obmedzujete?? Je len pár "pánov,pani fajčiarov" ako sa hovorí zo starej školy ktorí sa najskôr opýtajú či nám to nebude vadiť a ak dostanú kladnú odpoveď tak si svoju cigaretku odložia na neskôr aby si ju patrične vychutnali tak ako "dvojku" červeného.... .

SkryťVypnúť reklamu
reklama

MIA CULPA- osobne som si nikdy v živote nepotiahol z cigarety mám svoje obdobia kedy si zapálim cigaru(1-2x za rok) ale buď som sám alebo vyjdem od svojich známych aj neznámych aby ich enormný dym a pach neobmedzoval.Nie raz som počul pravidelných fajčiarov ako sa pohoršovali nad niekým kto si zapálil vedľa na stole cigaru že: "fúj aký smrad" , "nemôže s tým isť niekam ďalej", "mám tu deti ak ste si nevšimli"-kričí panička s vlstným znakom čistoty v pravej ruke medzi ukazovákom a prostredníkom a pohárikom v druhej.

Nie je tu niečo choré v spoločnosti?? Roky boli nefajčiari akoby na periférii a teraz keď ich chráni nejaký malý zákon tak sa chudáci obmedzovatelia búria. Ako by sa Vám páčilo preplatiť z vlastného niekomu liečbu dýchacích ciest , alebo nebodaj rakovinu a platiť tak celý život za trvalé následky???

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Z davu sa kričí veľmi ľahko ste ohľaduplní voči tým ktorých nespája dechtová aróma vychadzajúca z vašich úst??Fačite si koľko chcete, majte svoje miesta ale neobmedzujte nás ostatných nech si môžeme dýchať akože čistý vzduch.

Za všetkých hriešnych nefajčiarov za pochopenie ďakujem. :-)

tomi

Tomáš Kleman

Tomáš Kleman

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

jeden z davu neskrývajúci sa za pseudonym, ktorý na osud neverí-lebo každý sme strojcom svojho šťastia a vie že náhody neexistujú-pretože cesty Páne jsou nevyspytatelný Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu